terra term (ISO-8859-2 fonty)

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Pondělí Červen 28 11:18:33 CEST 1999

Dne 28. 6. 1999 Lukas Horalek napsal:

> Ano, myslim, ze odtud jsem to mel, presto jsem stahl (tedy TTermPro 2.3 +
> ttssh 1.4). Mimochodem, v ukazkovem teraterm.ini je to opacne - RussHost
> jako Windows, a RussClient jako ISO-8859-2.
>
> Nicmene, at tak ci onak, nechodi to. Predpokladam, ze je treba si jeste
> hrat s polozkou "Font", prip. "Terminal" primo v TT - na vyber pak je
> "Windows, KOI8-R, CP866, ISO-8859-5"...nicmene vytouzenou "8859-2"
> nevidet...? Jakekoliv kombinace onech 4 zminenych kodovani ku kyzenemu
> cili nevedou...

A stahnul jste si tu opravdu tu ceskou verzi (ttermpro-cs.zip)? Mozna je
to hloupa otazka, ale pro jistotu :)
Jinak kdyz mi to drive cesky nezobrazovalo a nepsalo, slo vetsinou o spatny
(rozumej necesky) font. Bohuzel se uz nemuzu podivat, protoze jsem Wokna
definitivne vypudil z disku :)

S pozdravem

There are three kinds of lies: lies, damn lies, and benchmarks.
                                                         Jeremy Allison