Linux vs. NT III. (o 266% r ychlej¹í, NT)

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Pondělí Červen 28 12:12:14 CEST 1999

On Mon, 28 Jun 1999, Borek Lupomesky wrote:

>    Jeneze pokud je fork na Linuxu temer to same to pthread_begin, tak je
> potom jedno, jestli je server multithreadovany, nebo neni.

To souhlasim. Ja s tim bojoval u CGI skriptu, zde je to vazne jedno.

>    Nechapu. Jedine, co muze vadit jsou chyby a memory leaky, ale ty se

No to je co jsem myslel. Mam ale obavu, ze jich zase az tak malo neni.
Mozna v "ciste distribuci Apache", ale kdyz k tomu prida clovek
PHP s podporou kde ceho (SQl serveru, ...) , mod_czech a radu
dalsich "doplnku" je IMHO pravdepodobnost, ze clovek narazi na bug dosti
velka.

> musi odstranit tak jako tak. Takze kdyz jeden server obslouzi 100 requestu
> nez se ukonci, tak potom mi pri cetnosti 100 pozadavku za vterinu vychazi
>  jeden fork(). To snad neni tak mnoho. (Pochopitelne, pokud pouzivate

neni, ale zase je to otazka jak kde.

> CGI, tak to je jina vec).

>    To je hezke, ale zase to nevyuzije vice procesoru.

No to je pravda. Na druhe strane co kdyz otazka stoji:
mit 1 CPU a boa server a nebo 2 CPU a 2x tolik RAM a Apache?
:)

>    To zni zajimave - to mi skoro pripada, ze Apache neni nic moc.

Nevim, tuhle myslenku jsem uz nekolikrat slysel :). Kazdopadne
boa neni srovnatelna s Apache pokud jde o funkcnost a tak je treba vzit
v uvahu i toto.

--

S pozdravem
   Petr Snajdr