NWE MARS - problem so sdielanim suborov

Michal Kurka Michal.Kurka na pvt.cz
Pondělí Červen 28 12:41:12 CEST 1999

> Po sprevadzkovani Novell emulatoru Mars som vytvoril jeden spolocny
> adresar DATA. Do tohoto adresara som ulozil nejake subory.
> Ked vsak lubovolny uzivatel zmodifikuje akykolvek subor, ten uz prestane
> byt dostupny pre ostatnych uzivatelov.
> To ale nechcem!!! Ja chcem, aby v tomto adresari boli subory pristupne
> komukolvek.
> Preto som zmenil prava adresara na vsetky dostupne, teda chmod 777 data.
> Aj subory som takto upravil, teda chmod 777 *.
> Ale zase ked lubovolny user zmodifikuje hociktory subor, ten dostane
> [...]

Mozna vam pomuze ceske povidani o Marsu od p.Kerslagera:
http://www.spsselib.hiedu.cz/~kerslage/manuals/linux/Mars.html
    Zde take najdete popis konfiguracniho souboru, kde v sekci 9 lze
nastavovat standardni pristupova prava pro vytvarene adresare a soubory.
Jinak bych spise doporucoval verzi 0.99pl8 (tj. ne tu, ktera je v
RH5.2). Mam overeno, ze je stabilni oproti 0.99pl10, ktera me zlobila.
    S pozdravem
--
Michal Kurka