terra term (ISO-8859-2 fonty)

Lukas Horalek lin na valley.cz
Pondělí Červen 28 13:23:34 CEST 1999

On Mon, 28 Jun 1999, Michal Krause wrote:

> A stahnul jste si tu opravdu tu ceskou verzi (ttermpro-cs.zip)? Mozna je
> to hloupa otazka, ale pro jistotu :)
Ano, ano, po dukladne uvaze jsem seznal, ze 'cs' bude to prave ;)

> Jinak kdyz mi to drive cesky nezobrazovalo a nepsalo, slo vetsinou o spatny
> (rozumej necesky) font. Bohuzel se uz nemuzu podivat, protoze jsem Wokna
> definitivne vypudil z disku :)
Aha, uz tusim, odkud vitr vane. Tady jsou jakesi Win98 primo
predinstalovane od IBM na IBM PC - a ono to bude chtit nejake ty
"nazev_fontu CE", ze? A zadne CE tu neni - na druhou stranu ty Win98 jsou
ceske...no to jsem z toho jelen :)

V tom pripade by mne ovsem zajimalo, kde a jak mohu nejaky "CE" font
ziskat, a jak ho do Win98 zaimplementovat. Ja se produktum firmy M$ take
vyhybam jak mohu, proto se ptam tak blbe - o to hure pak, ze dotazovat se
na CE fonty pod Windows je v linux-konfere dost nevhodne...omlouvam se :)

					S pozdravem
						Lukas Horalek,
						GTS Czech Net s.r.o.