Driver pro graficky adapter NeoMagic NMG5 s akceleratorem MagicMe dia 256AV

Jiri.Sluka na BRNO.SIEMENS.CZ Jiri.Sluka na BRNO.SIEMENS.CZ
Pondělí Červen 28 18:17:08 CEST 1999

Mam novy laptop Siemens Scenic 510 AGP.
Nainstaloval jsem si Linux Red Hat 5.1, ktery chodi, ale bez grafiky.

Nenalezl jsem odpovidajici graficky ovladac pro Linux ani na strankach
vyrobce PC, ani u MagicMedia. V archivech Linuxu, do kterych jsem se dostal,
zase nebylo nic k odpovidajicimu HW.
Neznam ani typ Chip Set v grafice, abych mohl zkusmo instalovat ruzne jine
SW ovladace.

Prosim poradte. Privitam i dalsi zkusenosti uzivatelu Linuxu na PC Siemes
Scenic.

Jiri Sluka
Siemens s.r.o., divize ICN
Technicka 15