Driver pro graficky adapter NeoMagic NMG5 s akceleratorem MagicMe dia 256AV

Karel Volejnik Karel.Volejnik na be-net.cz
Pondělí Červen 28 22:47:18 CEST 1999

Dne Po, 28 čen 1999 jste napsal(a):
> Mam novy laptop Siemens Scenic 510 AGP.
> Nainstaloval jsem si Linux Red Hat 5.1, ktery chodi, ale bez grafiky.
>
> Nenalezl jsem odpovidajici graficky ovladac pro Linux ani na strankach
> vyrobce PC, ani u MagicMedia. V archivech Linuxu, do kterych jsem se dostal,
> zase nebylo nic k odpovidajicimu HW.
> Neznam ani typ Chip Set v grafice, abych mohl zkusmo instalovat ruzne jine
> SW ovladace.

podivejte se na http://www.xfree86.org.

Pokud tam nic nenajdete, tak zkuste pouzit XFbDev (X server pro VESA 2.X
kompatibilni framebuffery). Jestli ta karta umi VESA 2.0 (minimalne, Vesa 1.X
nepomuze), coz vsechny novejsi karty umi, tak to bude fungovat.

Nebude to ale pouzivat zadne hw akceleracni funkce (coz na rychle masine s
grafikou pres PCI nebo AGP vadit nebude).