Jak na CVS a sambu

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Úterý Červen 29 10:03:36 CEST 1999

Tak jsem chtěl poprvé něco stáhnout a přeložit, ale narazil jsem hned při pokusu o
přihlášení.
Po zadání:
cvs -d :pserver:cvs na cvs.samba.org:/cvsroot login
a výzvě pokračuji heslem: cvs
skončím opět v příkazové řádce. Moc se mi to nezdá, je to normální?
Potom jsem dle manuálu zadal:
cvs -d :pserver:cvs na cvs.samba.org:/cvsroot co samba
dostanu odpověď:
cvs checkout: cannot find password
cvs [checkout aborted] use "cvs login" to log in first

Kde je chyba? Může to být tím, že můj stroj je za maškarádou (asi ne, zkusil jsem to
přímo z firewallu a taky nic). Používám cvs přímo z distribuce RH 5.2, nemůže být
problém zde?
Podařilo se vám někomu (předpokládám že mnoha) sambu z cvs stahnou a přeložit,
potřebuji to pro rozběh PDC pro síť s WinNT 4.0.

Uvítám i ohlasy, že to nejde (pokud je to pravda :-)

Pavel

  Pavel Lisy --- system administrator (Linux, Solaris, WinNT)
  _________
 |         |              T-MAPY s.r.o.
 |__     __|              Nezvalova 850       tel. +420 49 5513335
    |   |                 Hradec Kralove      fax. +420 49 5513371
   M A P Y                500 02            E-mail: pali na tmapy.cz
    |___|                 Czech Republic Europe