Zvukovka a Linux

Robert Vojta penguin na devil.mendelu.cz
Úterý Červen 29 10:09:19 CEST 1999

# # soubor /usr/doc/HOWTO/Sound-HOWTO ;-)
#
# Chtel bych se zeptat, jak je to se zarizenimi v dev ? Zvukovku mam
# nainstalovanou pomoci soundconf, irq, dma nastaveny a kdyz mi pak nahlasi,
# ze zkusi prehrat zvuk, tak se mi objevi chybova hlaska, ze zarizeni na
# dev/audio neni pripraveno. Pritom v tom adresari je. Aspon ho vidim a
# predpokladam, ze instalace RH 6.0 si dokazala udelat na nej prava. Nebo bych
# mel nekde neco doopravit ?

  Cetl jste to HOWTO?!? Pripada mi to ze ne, zkuste to popsat blize,
mate to zakompilovane v jadre jako modul nebo primo, nebo jak, nikdo
tady neni tak chytry aby zjistil jak to mate udelane.

--
    ___
  /  _  \
 |  / \  |  Robert Vojta     Ustav informatiky - PEF - MZLU v Brne
 |  |"|  |
  \  X  /   tel. 05-45132938, ICQ# 27487409, penguin-at-mendelu-cz
  /`---'\
  O'_|_`O      <=   Kenny   -   South park   -   Best cartoon
   -- --