Zvukovka a Linux

Kvapil Jaroslav (MHMP) inf413 na mag.mepnet.cz
Úterý Červen 29 10:18:35 CEST 1999

# # soubor /usr/doc/HOWTO/Sound-HOWTO ;-)
#
# Chtel bych se zeptat, jak je to se zarizenimi v dev ? Zvukovku mam
# nainstalovanou pomoci soundconf, irq, dma nastaveny a kdyz mi pak nahlasi,
# ze zkusi prehrat zvuk, tak se mi objevi chybova hlaska, ze zarizeni na
# dev/audio neni pripraveno. Pritom v tom adresari je. Aspon ho vidim a
# predpokladam, ze instalace RH 6.0 si dokazala udelat na nej prava. Nebo
bych
# mel nekde neco doopravit ?

#  Cetl jste to HOWTO?!? Pripada mi to ze ne, zkuste to popsat blize,
# mate to zakompilovane v jadre jako modul nebo primo, nebo jak, nikdo
# tady neni tak chytry aby zjistil jak to mate udelane.

Mam udelanou standartni instalaci RH6.0. Potom jsem spustil soundconf a
nastavil zvukovku podle parametru, ktere ma. Kdyz mi pak napsal tuto
chybovou hlasku, hledal jsem info a pohral si i s MAKEDEV, ale bez vysledku.

JardaK