Zvukovka a Linux

Robert Vojta penguin na devil.mendelu.cz
Úterý Červen 29 10:26:41 CEST 1999

# #  Cetl jste to HOWTO?!? Pripada mi to ze ne, zkuste to popsat blize,
# # mate to zakompilovane v jadre jako modul nebo primo, nebo jak, nikdo
# # tady neni tak chytry aby zjistil jak to mate udelane.
#
# Mam udelanou standartni instalaci RH6.0. Potom jsem spustil soundconf a
# nastavil zvukovku podle parametru, ktere ma. Kdyz mi pak napsal tuto
# chybovou hlasku, hledal jsem info a pohral si i s MAKEDEV, ale bez vysledku.

  No, tak si prectete to HOWTO. Potrebujete zdrojaky jadra, nainstalovat
zvukovku primo do jadra nebo jako modul a je to. Sound conf nakonfiguruje
jenom parametry ale neudela modul pro zvukovku. V tom HOWTO je to vsechno
napsane co a jak se ma udelat.

  Robert Vojta

P.S. Lidi, existuje adresar /usr/doc/HOWTO a v nem spousta navodu
na ruzne veci jak je udelat? Co zname HOWTO? Volne prelozeno
"jak na to". Takze cist, cist, cist a pak se ptat. Neberte to osobne
ale mnozi se tu dotazy jak tohle, jak tamto a pritom odpoved
dostanete na jednom z prvnich radku prislusneho HOWTO dokumentu.
Vsichni co neco umi se to ucili stejnym zpusobem a verte mi, ze
kdyz to budete delat stejne naucite se tim nejvice, stravite nad
tim treba vice casu, ale o to vic budete vedet a umet.

--
    ___
  /  _  \
 |  / \  |  Robert Vojta     Ustav informatiky - PEF - MZLU v Brne
 |  |"|  |
  \  X  /   tel. 05-45132938, ICQ# 27487409, penguin-at-mendelu-cz
  /`---'\
  O'_|_`O      <=   Kenny   -   South park   -   Best cartoon
   -- --