Komerce: klavesnice bez Win tlacitek

Robert Vojta penguin na devil.mendelu.cz
Úterý Červen 29 13:28:10 CEST 1999

# Koupim _kvalitni_ klavesnici bez Win(tm) tlacitek. Jen novou, na danovy
# doklad. KeyTronic nebo lepsi.
#
# Doufam ze nejsem moc offtopic, ale v beznem obchode se spatne
# vysvetluje, ze mi ty tlacitka na nic nejsou, protoze nepouzivam
# Windows...

  Offtopic jste a docela dost. Mi jsou taky na nic, ale nic jineho
mi nezbylo nez si ji koupit, protoze jsem bez tlacitek nesehnal.

--
    ___
  /  _  \
 |  / \  |  Robert Vojta     Ustav informatiky - PEF - MZLU v Brne
 |  |"|  |
  \  X  /   tel. 05-45132938, ICQ# 27487409, penguin-at-mendelu-cz
  /`---'\
  O'_|_`O      <=   Kenny   -   South park   -   Best cartoon
   -- --