Komerce: klavesnice bez Win tlacitek

Tom Mazouch mazouch na ica.cz
Úterý Červen 29 14:05:10 CEST 1999

Milos Prudek wrote:

> DD,
>
> Koupim _kvalitni_ klavesnici bez Win(tm) tlacitek. Jen novou, na danovy
> doklad. KeyTronic nebo lepsi.
>
> Doufam ze nejsem moc offtopic, ale v beznem obchode se spatne
> vysvetluje, ze mi ty tlacitka na nic nejsou, protoze nepouzivam
> Windows...
>
> --
> Milos Prudek

No...ony jsou na nic, dokud se jim neprideli nejaka funkce. Pokud clovek
neni linej prepsat keymapu, muze si na ne hodit neco uzitecnyho.

  TomM

P.S. Ja jsem linej, takze jsem to sice zkusil, jde to, ale do zadnyho
konce jsem to nedotahl. Pokud se tady ty klavesnice stanou standardem,
nebylo by asi od veci pro zmineny klavesy vymyslet nejakou funkci a
treba i hotovy keymapy nabidnout...(utopie?)