Komerce: klavesnice bez Win tlacitek

Jiri Vaclavovic scat na penguin.cz
Úterý Červen 29 14:11:57 CEST 1999

On Tue, 29 Jun 1999, Tom Mazouch wrote:

> No...ony jsou na nic, dokud se jim neprideli nejaka funkce. Pokud clovek
> neni linej prepsat keymapu, muze si na ne hodit neco uzitecnyho.
>
>   TomM
>
> P.S. Ja jsem linej, takze jsem to sice zkusil, jde to, ale do zadnyho
> konce jsem to nedotahl. Pokud se tady ty klavesnice stanou standardem,
> nebylo by asi od veci pro zmineny klavesy vymyslet nejakou funkci a
> treba i hotovy keymapy nabidnout...(utopie?)

Ja jsem asi pred pul rokem sehnal jednu z poslednich klavesnic bez win
cudliku v Plzni. Prodavacka na me koukala jak na blazne a jestli prej vim
o tom, ze ta klavesnice neni pro Windows 95. Tak to jsem opravdu nevedel
:-) Mozna by slo pomoci keymap + treba KDE tem klavesam priradit tu somou
funkci co maji ve Windows, coz mi prijde asi jako nejlepsi vyuziti (zvlast
pro ty, co jsou jako ja okolnostmi nuceni delat i ve Windows)

SCAT

--
<PRE>

Jiri Vaclavovic                    (TeX: Ji\v{r}\'\i V\'aclavovi\v{c})

X-Media, s.r.o., Sedlackova 16, 301 11 PLZEN     http://www.x-media.cz

Tel.:019/722 07 31, mailto:jiri.vaclavovic na penguin.cz, ICQ:25 36 31 73

</PRE>