Chyba v dvips?

Michal Kvasnička qasar na econ.muni.cz
Úterý Červen 29 15:19:26 CEST 1999

Dobry den!

Jaka je soucasna verze programu dvips? Ja mam (v RedHatu 5.1)
nainstalovanou verzi 5.78, a ta je patrne vadna. Zjistil jsem to tak,
ze nektera pisma, ktera jsem umistil na stranku Fontanasie, nejdou
pomoci dvips natahnout (napr. Belleek). pdfTeX je pritom v pohode
nacte (a Acrobat Reader zobrazi). Pokud vim, pan Kuben mel se stejnym
pismem jine problemy pod jinym systemem. (Vetsina ostatnich
pisem v poradku projde.)

Pro informaci, dvips mi pise tuto chybu:
Second number not found in Char string of '/Fontname'

Nevite, kde je chyba? Nebo kde stahnout jinou verzi dvips, ktera
tento problem nezpusobuje?

S diky

M.K.