Apache & PHP

Robert Vojta penguin na devil.mendelu.cz
Středa Červen 30 09:26:58 CEST 1999

# Stahnul jsem si modul PHP 3.0.9 a chtel sem ho naistalovat s Apachem 1.3.6 (na
# RedHat 5.1, kernel 2.0.35). Vse probihalo normalne, ale pri kompilaci PHP mi
# hlasi, ze mu chybi knihovna functions/php3_gd.h ackoliv ten soubor tam
# prokazetelne JE. Uz z toho dostavam sediny a tak prosim o pomoc - jak ho mam
# presvedcit, ze ten file tam je nebo proste co se da v podobnejch pripadech
# delat?

  Zkuste se podivat do zdrojaku (hlavne tech co hlasi compiler) a podivejte
se jestli je tam u include " nebo <. To je rozdil, pokud je tam " tam to
musi byt ve stejnem adresari jako zdrojak (*.c) a pokud je tam < tak to hleda
v te ceste co se zadala compileru (tzn. asi /usr/include, /usr/local/include,
...).

  Robert

P.S. U PHPka se mi stavalo casto, nevim jak verze 3.0.9.

--
    ___
  /  _  \
 |  / \  |  Robert Vojta     Ustav informatiky - PEF - MZLU v Brne
 |  |"|  |
  \  X  /   tel. 05-45132938, ICQ# 27487409, penguin-at-mendelu-cz
  /`---'\
  O'_|_`O      <=   Kenny   -   South park   -   Best cartoon
   -- --