Apache & PHP

ornest ornest na nm.cz
Středa Červen 30 10:30:59 CEST 1999

Robert Vojta wrote:

 Zkuste se podivat do zdrojaku (hlavne tech co hlasi compiler) a podivejte

> se jestli je tam u include " nebo <. To je rozdil, pokud je tam " tam to
> musi byt ve stejnem adresari jako zdrojak (*.c) a pokud je tam < tak to hleda
> v te ceste co se zadala compileru (tzn. asi /usr/include, /usr/local/include,
> ...).
>
>   Robert
>
> P.S. U PHPka se mi stavalo casto, nevim jak verze 3.0.9.

Koukal sem se do zdrojaku Makefile vytvoreneho configurem. Vsechno vypada normalne,
teda aspon se domnivam. Prikazy include se tam vubec nevyskytujou, vypada to
takhle:

functions/dns.h functions/php3_pgsql.h functions/php3_velocis.h \
 functions/php3_sybase.h functions/php3_sybase-ct.h functions/reg.h \
 functions/php3_mail.h functions/imap.h functions/php3_aspell.h \
 functions/md5.h functions/php3_global.h functions/php3_gd.h \
a prave na poslednim radku ukazky se to kousne... Bohuzel jeste nejsem natolik
zbehly v programovani, abych odhalil chybu ve zmeti pismenek :-((
Compiler hlasi, ze chyba je v modulu internal_functions.c
functions/php3_gd.h:44: gd.h: No such file or directory
make: *** [internal_functions.o] Error 1. Ale tam to je OK, v include je ta
knihovna oznacena jako lokalni cili v uvozovkach...
Takze nevim.

Kazdopadne diky za odpovedi, dalsi napady uvitam.

Matthews