Linux vs. NT III. (o 266% r ychlejší, NT)

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Středa Červen 30 17:48:27 CEST 1999

Martin `MJ' Mares wrote:
: Zdravim,
:
: > Tot vec cislo jedna a veci cislo dve je bezesporu i to, ze Apache neni
: > multithreadovy. Takze vlastne srovnani kulha od sameho zacatku. Ostatne neni
: > ani jedinym http serverem pro Linux. Myslim, ze clanek MEL vyznit v
: > neprospech Linuxu zamerne. Pevne verim, ze libovolna multithreadova varianta
: > webserveru, treba AOL webserver, by dosahla vysledku o poznani lepsich.
:
:    Ja bych osobne videl problem v necem uplne jinem: Zminovany benchmark je
: totiz naprosto nerealisticky, jelikoz _realna_ zatez normalniho web-serveru
: (na kterou je, ostatne, z pochopitelnych duvodu Apache optimalizovan) je
: tvorena spoustou pomerne pomalych spojeni.
:
	Ano, viz tez http://www.heise.de/ct/english/99/13/186-1/
(realistictejsi benchmark) a take
http://cs.alfred.edu/~lansdoct/mstest.html (komentar k benchmarku
ZDnetu). Nicmene je pravdou, ze 2.2 networking stack ma urcite
bottlenecky u SMP.

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/