Linux vs. NT III. (o 266% r ychlejší, NT)

Honza Pazdziora adelton na informatics.muni.cz
Pondělí Červen 28 19:10:03 CEST 1999

>    Ja bych osobne videl problem v necem uplne jinem: Zminovany benchmark je
> totiz naprosto nerealisticky, jelikoz _realna_ zatez normalniho web-serveru
> (na kterou je, ostatne, z pochopitelnych duvodu Apache optimalizovan) je
> tvorena spoustou pomerne pomalych spojeni.

Hmm, to je sice pravda, ale neni mozne si zastirat, ze ten test
odhalil problemy a pravdepodobne urychlil jejich odstraneni/reseni.
Protoze neni mozno kolac mit a zaroven ho snist -- pokud chceme mit
svetovou dominanci, tak je potreba rozumne fungovat i na
nerealistickych testech, "just for the sake of it". V podstate budme
radi, ze si nekdo dal praci se sestavenim a provedenim testu, ten test
pro dane podminky ukazal nejaky vysledek a tak to je -- bylo by pekne,
pokud by Linux byl rychlejsi, ale holt se tak nestalo a nezbyva nez
to vzit jako fakt a doufat, ze gurus zkusenosti i z takovehle situace
vyuziji i na vyladeni kernelu, ktere se projevi i na mensich
a realisitictejsich konfiguracich.

 make vmlinux.exe			-- SGI Visual Workstation Howto
Any spam sent to my email will be rewarded by complaint to your ISP abuse
  team and abuse teams of servers that relayed that message. It works.