sendmail

Středa Červen 30 21:49:27 CEST 1999

cech na sol.cz (Pavel Cech) writes:

> Jsem si vsim, ze obcas kdyz odesilam postu, tak
> dostanu klasickou hlasku, ze server neodpovida a ze mam za 60s
> prubnout znova. (a po tech 60s to jede normalne)
> Muzu neco delat???

Pres "ping jmeno_serveru" si overte, ze neni problem se siti, a pokud
ne, zkuste "telnet jmeno_serveru 25". Bude-li pozadavek odmitnut, pak
skutecne muze jit o pretizeny sendmail. Kdyz ne, tak zadejte quit a
hledejte problem v mail klientovi (treba mate nejakeho vypeceneho).
Ale je mi divne, ze by Vam nekdo klienta nastavil na zatizeny mail
server - to spis bude sendmail nevhodne nakonfigurovany.

--
A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)
UJF AV CR