sendmail

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Středa Červen 30 22:02:56 CEST 1999

On 30 Jun 1999, Alexandr Malusek wrote:

> [...]

Obvykle je to tim ze kdyz od Vas sendmail prijima postu tak si pres
DNS overuje domenu prijemce. A pokud to chvili trva (odpoved DNS)
tak se to jakoby 'sekne' . Resenim by pravdepodobne bylo vypnout
v sendmailu to overovani, ale takhle zase od nikoho neprevezme
postu pro neexistujici domenu a posta pak nekonci v mailboxu postmastera.

Nicmene i to nize uvedene je mozne - ale to muzete snadno overit jaky
load ma Vas server se sendmailem.