Je LINUX fakt stabilny?

Zdenek Pizl, Czech Agriculture University, Prague pizl na max.af.czu.cz
Pondělí Březen 1 10:51:23 CET 1999

On Fri, 26 Feb 1999, Jan ONDREJ wrote:

> Zdravim,
>
>   s Linuxom uz pracujem asi 5 rokov a zatial som nemal problemy,
> ale v poslednej dobe sa mi viac veci akosi nezda.
>
>   Najvacsi problem mam so spojazdnenim Linuxu na bratovom pocitaci.
> Je to AMD K6 s QDI doskou. Celkom dobre mu bezi, ale ked
> spojazdnim zvukovku (AWE 64), tak to po niekolkych minutach padne.
> Cas je stale rozdielny. To by ale nebol az taky problem, pretoze
> moze byt hardwareovy.
>   Ma nastavene KDM na prihlasovanie a normalne sa prihlasi.
> Pracuje v KDE, vsetko vpohode. Ked sa ale chce odhlasit, tak
> [...]

  ^^^^^^^^^^^^^ hmm, a pouzivate akcelerovany X server, ze jo ?!?! zkuste
upgrade, protoze S3 akcelerovanej server ma/mel nejaky mouchy (cerpano z
KDE konfery ...) - tim by se resilo tuhnuti pro logoutu z KDE (btw mam
S3Virge a pouzivam akcel. server z 3.3.2 a je to v pohode, ale ) je fakt,
ze mam PPro a GigaByte desku +SB16 + 3com NIC)

		Z.P.
			"    Zdenek Pizl (Corp. yA)   "
			"      pizl na max.af.czu.cz     "