Problemy s HD Western Digital AC32500H

Daniel Teufel teufeld na k332.feld.cvut.cz
Pondělí Březen 1 10:54:40 CET 1999

|Skuste iny radic diskov. Kolega mi hovoril, ze raz mal taky problem pri
|formatovani pri ktorom sa niekotre sektory tvarili ako chybne. Vzdy to
|boli ale nahodne sektory. Nakoniec zistil,  ze ma ciastocne vadny radic.
|
|							Jan HREHO

 A nebo chybnou frekvenci sbernice.
Ale ten radic by mohl byt dost pravde podobny. Kuprikladu me s WD to
pred par lety hodilo taky obcas chybu pri stratu pocitace a velice
zridky i za behu. No a nedavno, ten radic odesel na dobro ...

                                              dabel