Routovani mezi 2-mi eth ?

Vladymyr Iljyc Lenin J.Micka na sh.cvut.cz
Pondělí Březen 1 19:58:30 CET 1999

Jan Satko wrote:

> vazne ? tak mi skus spravit na ciscu :-)
> linux ako router si moze dovolit pouzivat mala organizacia a nie niekto
> kto cez linux bude valit cez 300 compov.

treba na cem myslis ze se vali tady?
puvodne to bylo na linuxu, ten je na tom BSD a nejsem si jist poslednimi
pocty ale urcite je na strahove vice nez 1000 aktivnich pocitacu
jinak jak by se to resilo an ciscu nevim, neikdy sem s nim nedelal

> mozno preto, ze na tom routri je WINS.

ne na tom routeru wins neni
wins je nekde na pateri site, jediny server pro nekolik set pocitacu, a
sit je samo rozdela do nekolika desitek segmentu ktery se navzajem videj
--

							= lenin =
proste lenin