Velice omezeny uzivatel

David Kuzela kuzela na mbox.vol.cz
Pondělí Březen 1 20:07:04 CET 1999

Zdravim,

potreboval bych udelat $subj., ktery by mel velice omezene moznosti zuzene pouze
na implicitne povolene prikazy. Protoze bych zaroven nerad prilis zasahoval do
konfigurace celeho systemu, prislo mi jako idealni reseni pouzit chroot. Pokud
se prihlasim jako dany uzivatel a spustim chroot ~/, probiha vse dle mych predstav,
bohuzel se mi ale nepodarilo prijit na to, jak tohle provest behem loginu, aniz
by mel dany uzivatel moznost toto omezeni nejak obejit. Neresil jste nekdo podobny
problem nebo nevite, v cem delam chybu?

Predem dekuji za namety

David Kuzela

 email: kuzela na mbox.vol.cz