Rychlost cteni ze Samba serveru...

Pavel Verner pavel.verner na upce.cz
Úterý Březen 2 08:49:18 CET 1999

Zdravim vsechny ucastniky konference,

nakonfiguroval jsem tiskovy a file server (DX4/100, 64MB RAM, 6GB pevny
disk western) pro klienty s win95/98. Pouzivam Sambu verze 2.0.0 a
distribuci RedHat 5.1 s jadrem 2.0.36. Vsechno  funguje az na jednu
potiz. Z win klienta mohu na server zapisovat radove vyssi rychlosti
(asi 3MB/s) nez posleze ze serveru cist (asi 160kB/s). Cteni mezi
jednotlivymi klienty probiha normalne, potiz je pouze pri cteni klienta
ze serveru. Pouzivam sitovou kartu 3c905B. Zmenou parametru jsem vsak
niceho nedosahl. Zkusil jsem tedy kartu vymenit za NE2000, ale ta se
chova uplne stejne. Mozna delam nekde chybu v konfiguraci Samby, ale
nejsem si toho vedom.

Pokud mate nekdo zkusenosti s timhle problemem, prosim poradte

Dekuji

Pavel Verner