crontab -e

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Úterý Březen 2 12:05:15 CET 1999

> [...]
> : Pokud ho zadám, spustí se mi gvim, napí±u poµadované, ale v
> : /var/spool/cron/root se nic neobjeví. Pokud to tam zapí±u pomocí vim přímo,
> : cron normálně funguje, ale při crontab -e ukáµe µe tam vůbec µádné
> : příkazy nejsou. Nevíte někdo, jestli je to jiµ objevená chyba a jak to ře±it?
>
> Uz jsem na to prisel - gvim se hned na zacatku forkne a odpoji od sveho
> terminalu, takze crontab si mysli ze uz je vsechno hotovo a ono pritom
> neni. Resenim je pouzivat nejaky "obycejny" editor jako treba negraficky
> vim. To se dela nastavanim environmentove promenne EDITOR, take napr.
Bingo! (no, co to bingo je vlastně je nevím) Prostě jste to rozluątil,
mám pouze malé doplnění. Crontab pouľívá přednostně nastavení proměnné
VISUAL takľe lépe
EDITOR=vim crontab -e

S díky

Pavel

  Pavel Lisy --- system administrator (Linux, Solaris, WinNT)
  _________
 |         |              T-MAPY s.r.o.
 |__     __|              Nezvalova 850       tel. +420 49 5513335
    |   |                 Hradec Kralove      fax. +420 49 5513371
   M A P Y                500 02            E-mail: pali na tmapy.cz
    |___|                 Czech Republic Europe

Daląí informace o konferenci Linux