crontab -e

Úterý Březen 2 09:52:58 CET 1999

Pavel Lisy (pali na tmapy.cz) wrote:
: Mohl byste mi někdo vysvětlit, jak je možné že na RH 5.2 nefunguje příkaz
: crontab -e?
: Pokud ho zadám, spustí se mi gvim, napíšu požadované, ale v
: /var/spool/cron/root se nic neobjeví. Pokud to tam zapíšu pomocí vim přímo,
: cron normálně funguje, ale při crontab -e ukáže že tam vůbec žádné
: příkazy nejsou. Nevíte někdo, jestli je to již objevená chyba a jak to řešit?

Uz jsem na to prisel - gvim se hned na zacatku forkne a odpoji od sveho
terminalu, takze crontab si mysli ze uz je vsechno hotovo a ono pritom
neni. Resenim je pouzivat nejaky "obycejny" editor jako treba negraficky
vim. To se dela nastavanim environmentove promenne EDITOR, take napr.
"EDITOR=vim crontab -e" (bez uvozovek).

Leos Bitto