problem s mapscruni z ucw-cs

Martin Mares mj na ucw.cz
Úterý Březen 2 11:36:58 CET 1999

Zdravim,

> pokusil som sa nainstalovat balik ucw-cs-1.1.2,
>
> prikaz
> 'mapscrnuni < ./latin2.table'
> mi hlasi takuto chybu:
>
> PIO_UNISCRNMAP: Invalid argument
>
> po presmerovani chybovej hlasky do suboru je v nom:
>
> PIO_UNISCRNMAP: Inappropriate ioctl for device
>
> postupnost prikazov bola urcite dodrzana podla
> czech-howto, aj podla navodu z ucw-cs.

   Pripad s presmerovanim je jasny: mapscrnuni nastavuje mapovani pro
terminal pripojeny ke standardnimu vystupu, takze kdyz jej presmerujete,
pokousi se nastavit mapovani pro soubor, coz pochopitelne nejde.

   Co se tyce prvniho problemu: Jaky pouzivate kernel? Spoustite mapscrnuni
primo z prikazove radky na konzoli a nebo z nejakeho startup-scriptu?

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
"Windows Error: 004 - Operator fell asleep while waiting."