problem s mapscruni z ucw-cs

Peter Ivanyi ivanyi na internet.sk
Úterý Březen 2 23:06:20 CET 1999

Zdravím,

Ivan Suchy wrote:

> pokusil som sa nainstalovat balik ucw-cs-1.1.2,
> prikaz
> 'mapscrnuni < ./latin2.table'
> mi hlasi takuto chybu:
> PIO_UNISCRNMAP: Invalid argument
> po presmerovani chybovej hlasky do suboru je v nom:
> PIO_UNISCRNMAP: Inappropriate ioctl for device
> postupnost prikazov bola urcite dodrzana podla
> czech-howto, aj podla navodu z ucw-cs.

K zavedenieniu fontu už nie je potrebné mapscrnuni.
Úplne postačujúce je uložiť užívateľské mapovanie
z fontu do súboru, ktoré, ako sa zdá sa, vyžaduje
utilitka setfont, postupnosťou napr.:
setfont ucw16.psf; setfont ucw16.psf -om \
/usr/lib/kbd/consoletrans/latin2-ucw.scrnmap

a vlastné zavedenie previesť cez:
  setfont ucw16.psf -m latin2-ucw.scrnmap
  echo -e "\033(K"
na príslušnej konzole (konzolách)