Rychlost cteni ze Samba serveru...

Pavel Verner pavel.verner na upce.cz
Úterý Březen 2 12:29:52 CET 1999

Leos Bitto wrote:

> Tak to je ale mozne ze je v tom Samba nevinne. Tyhle sitovky jsou na tom
> s podporou v Linuxu dost blede. Zkuste experimentovat s jinymi verzemi
> driveru, posledni je 0.99H a je k dispozici na
> http://cesdis.gsfc.nasa.gov/linux/drivers/vortex.html. Mozna by taky stalo
> za pokus vypnout full duplex.
>
> Leos Bitto

Zpocatku jsem byl pripojeny k ethernetovemu switchi, ktery ma 2x100Mbit porty
8x10Mbit. Do tech 100Mbit jsem pripojil server a klienta a jeste predtim rucne

prepnul na full-duplex. Kdyz jsem potom misto serveru pripojil druheho klienta

vse bezelo optimalne. Vyzkousel jsem to i bez full-duplexu a na 10Mbitech, ale

vysledek byl porad stejny. Potom jsem do serveru dal obycejnou kartu ne2000 a
klienta pripojil primo koaxem. Zase to cetlo stejne pomalu.

S pozdravem

Pavel Verner