Rychlost cteni ze Samba serveru...

Úterý Březen 2 15:18:04 CET 1999

Pavel Verner (pavel.verner na upce.cz) wrote:
:
: Leos Bitto wrote:
:
: > Tak to je ale mozne ze je v tom Samba nevinne. Tyhle sitovky jsou na tom
: > s podporou v Linuxu dost blede. Zkuste experimentovat s jinymi verzemi
: > driveru, posledni je 0.99H a je k dispozici na
: > http://cesdis.gsfc.nasa.gov/linux/drivers/vortex.html. Mozna by taky stalo
: > za pokus vypnout full duplex.
:
: Zpocatku jsem byl pripojeny k ethernetovemu switchi, ktery ma 2x100Mbit porty a
: 8x10Mbit. Do tech 100Mbit jsem pripojil server a klienta a jeste predtim rucne
: prepnul na full-duplex. Kdyz jsem potom misto serveru pripojil druheho klienta
: vse bezelo optimalne. Vyzkousel jsem to i bez full-duplexu a na 10Mbitech, ale
: vysledek byl porad stejny. Potom jsem do serveru dal obycejnou kartu ne2000 a
: klienta pripojil primo koaxem. Zase to cetlo stejne pomalu.

Dobra, dobra, uz mlcim. ;-) Ja jsem si proste jen vzpomnel co jsem si s temito
3com kartami vytrpel ja... V nekterych pocitacovych sestavach se proste chovaly
pod Linuxem naprosto nedeterministicky. :-(

Leos Bitto