pripominky k i386-cs

obr na nri.cz obr na nri.cz
Úterý Březen 2 12:54:19 CET 1999

>        Milane, Petr psal o SSL (SSLeay), ne o SSH (Secure Shell). Ano,
>RPMko SSLeay vypisuje nejaky srot na standardni vystup, coz rozhodi
>obrazovku. Zkusim to nahlasit na prislusna mista.
>
>-Yenya

to uz delala 5.1 pokud vim :). Kdyz uz budete u toho hlaseni
nemohl by jste ohlasit ze pokus se v Xconfiguratoru vybere
Matrox Milenium ( i II, 4MB ) tak to skomci seg fault?

taky se mi nelibi instalace "vtipnych" citatu pri prvnim spusteni
ja napr. fortune na nic nepouzivam tak ho neinstaluju a potom to
hlasi command not found nemohl by nekdo upravit alespon ten script
aby otestoval pritomnost fortune ?

taky se mi nelibi pri instalci jednotlivych balicku ze pokud dam
ze nechci instalovat X tak musim jeste jednotlive vsechno odoznacit.
Zda se mi to docela hloupe vyreseno.

mao