pripominky k i386-cs

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Úterý Březen 2 13:34:46 CET 1999

obr na nri.cz wrote:
: >        Milane, Petr psal o SSL (SSLeay), ne o SSH (Secure Shell). Ano,
: >RPMko SSLeay vypisuje nejaky srot na standardni vystup, coz rozhodi
: >obrazovku. Zkusim to nahlasit na prislusna mista.

: to uz delala 5.1 pokud vim :). Kdyz uz budete u toho hlaseni
: nemohl by jste ohlasit ze pokus se v Xconfiguratoru vybere
: Matrox Milenium ( i II, 4MB ) tak to skomci seg fault?

	Toto ma kazdy moznost napsat do bug-tracking systemu
(http://developer.redhat.com).

: taky se mi nelibi instalace "vtipnych" citatu pri prvnim spusteni
: ja napr. fortune na nic nepouzivam tak ho neinstaluju a potom to
: hlasi command not found nemohl by nekdo upravit alespon ten script
: aby otestoval pritomnost fortune ?

	Pokud instalujete fortune-cs, mela by se nainstalovat i fortune.
Pokud odinstalujete fortune a ne fortune-cs (zrejme pres --nodeps,
jinak to nejde), nemuzete se divit, ze hlasi chybejici prikaz.

: taky se mi nelibi pri instalci jednotlivych balicku ze pokud dam
: ze nechci instalovat X tak musim jeste jednotlive vsechno odoznacit.
: Zda se mi to docela hloupe vyreseno.

	Toto neni zalezitost i386-cs specificka, je treba kontaktovat
RedHat nebo si upravit i386-cs/base/comps dle sveho gusta.

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/
\\ PGP: finger kas at aisa.fi.muni.cz   0D99A7FB206605D7 8B35FCDE05B18A5E //