Problemy s HDD fy Western

Úterý Březen 2 17:22:36 CET 1999

On  2 Mar 99 at 12:16, Marian Schubert wrote:

> Ozaj ludia aku distribuciu pouzivate ? Mysim, ze ked som pouzival Slackware
> tak som tento problem nemal(myslim). Teraz beham na RH5.2

Linux je _stejny_ ve vsech ruznych distribucich. Linux je totiz jenom
jadro (2.0.36, 2.2.2, ...) a prave v jadru jsou ovladace HW.

Distribuce se lisi:
  - pouzitymi knihovnami (verze, libc5, glibc, ...)
  - verzi pouzitych utilit (ls, ipfwadm, ...)
  - ulozenim souboru v ruznych adresarich (programy maji spoustu cest
    zakompilovanych do binarek -> jinde je potreba delat linky)
  - snadnosti instalace/upgrade (*.deb, *.rpm, *.tgz, ...)
  - mozna dalsimi nevyznamnymi detaily

--
                        Milan Kerslager, admin of spsselib.hiedu.cz
                        Monkey Linux, The Minimal Linux Distribution