Problem s route a ipfwadm

Milos Bedi bedi na alpha.euba.sk
Úterý Březen 2 17:51:32 CET 1999

Mne osobne sa to stalo, ked som sa pokusal rozbehat ip tunel.
Vetcsinou mi to robilo po pridani chybnej net/host ip do route tabulky, a
zasluhu ma na tom aj forwarding. Potom som pridaval net/host postupne do
route tabulky a dal som si ju po kazdom pridani vylistovat, ked mi to
"stuhlo" ako Vam, tak som to z tej tabulky vymazal. Potom sa ta tabulka
dala vylistovat.

Odporucam vsetko skontrolovat !!!!!!
                                              Milos Bedi