Rychlost cteni ze Samba serveru...

Juraj Koppel koppel na saske.sk
Úterý Březen 2 16:45:59 CET 1999

Dobry den,

Pavel Verner wrote:

> Zdravim vsechny ucastniky konference,
>
> nakonfiguroval jsem tiskovy a file server (DX4/100, 64MB RAM, 6GB pevny
> disk western) pro klienty s win95/98. Pouzivam Sambu verze 2.0.0 a
> distribuci RedHat 5.1 s jadrem 2.0.36. Vsechno  funguje az na jednu

zaujalo ma to, lebo na podobne tema som diskutoval v maji minuly rok

10 Mb subor
Win95-linux 14 sec
linux-Win95 16 sec
Samba 1.9.17 pod RH 4.2.
pricom klient v oboch pripadoch bol na Win95. Siet je 10 M.

Dnes je hardware uplne rovnaky (P133), len upgrade na Samba 2.0.0 a RH
5.2.
Nemile prekvapenie:
10 Mb subor
Win95-linux 15 sec
linux-Win95 150 sec !!!
Ked spustim smbclient a server je Win98 tak vysledok je este horsi
Win95-linux 320 kb/s
linux-Win95 10 kb/s !!!!!

Takze podla mna nie je chyba v hardware. Inak samotny smbclient ide dost
pomaly, ked testujem prenos 10 Mb suboru na linuxe (z adresaru do
adresaru) tak ide okolo 2M/s.

Srdecne zdravim
Juraj Koppel