Rychlost cteni ze Samba serveru...

Petr Sulla xsulla na fi.muni.cz
Úterý Březen 2 19:42:59 CET 1999

Pavel Verner wrote:

> Zdravim vsechny ucastniky konference,
>
> nakonfiguroval jsem tiskovy a file server (DX4/100, 64MB RAM, 6GB pevny
> disk western) pro klienty s win95/98. Pouzivam Sambu verze 2.0.0 a
> distribuci RedHat 5.1 s jadrem 2.0.36. Vsechno  funguje az na jednu
> potiz. Z win klienta mohu na server zapisovat radove vyssi rychlosti
> (asi 3MB/s) nez posleze ze serveru cist (asi 160kB/s). Cteni mezi
> jednotlivymi klienty probiha normalne, potiz je pouze pri cteni klienta
> ze serveru. Pouzivam sitovou kartu 3c905B. Zmenou parametru jsem vsak
> [...]

Zkuste si zkompilovat Sambu s prepinacem -DNO_FSYNC (nebo si
zakomentujte volani fsync() ve funkci sync_file() v server.c)
a do /etc/smb.conf pridejte

 socket options = TCP_NODELAY

a melo by to byt ok.
Je to pry proto, ze Exploder nastavuje spatne sync bit pri zapisu na
sdilene disky a samba pak dela fsync po kazdem zapisu (kazdy kolem 2 KB)
Samba mi jede na 10Mbit siti skoro 900KB/s mezi Linuxem a W95 obema
smery.

Doufam ze to pomuze
			Petr Sulla