Routovani mezi 2-mi eth ?

satko na quanto.uniag.sk satko na quanto.uniag.sk
Středa Březen 3 09:00:22 CET 1999

>    Ja som mal taky isty problem, a vyriesil som ho takto:
>
> Predpokladam, ze Windoze sa navzajom z jednej sieti do druhej dopingaju.
>   to je zaklad.
> Potom jednoducho date na server sambu so zapnutym WINS.
> Nakonfigurujete tak, aby samba sledovala siete na obidvoch rozhriach, a je
> to hotovo. Mne to funguvalo k uplnej spokojnosti. Podotykam, ze na  Windozoch
> som mal nainstalovany iba protokol TCP/IP.

Tak to by som rad spravil. Lenze samba server je na sieti kde sa vsetci
vidia. Lenze na dalsiu siet,kde som ja mu brani router. Takze ako nastavit
sambu aby sledovala siet za routrom ? Presnejsie asi wins.
Skusil som nieco spravit na NT-cku. To ma pristup aj na jednu aj na druhu
siet. Malo WINS a aj tak to neslo. Dokonca som nevidel ani UNIX samby.

 --
                             /\/'^'\/\
                             \( O O )/

      Jan 'EIS' Satko     .oooO                   E-mail:
    System Administrator  (   )    Oooo.       satko na uniag.sk
                                   (_/