Routovani mezi 2-mi eth ?

Milos Bedi bedi na alpha.euba.sk
Středa Březen 3 09:20:33 CET 1999

On Wed, 3 Mar 1999 satko na quanto.uniag.sk wrote:

> Tak to by som rad spravil. Lenze samba server je na sieti kde sa vsetci
> vidia. Lenze na dalsiu siet,kde som ja mu brani router. Takze ako nastavit
> sambu aby sledovala siet za routrom ? Presnejsie asi wins.
> Skusil som nieco spravit na NT-cku. To ma pristup aj na jednu aj na druhu
> siet. Malo WINS a aj tak to neslo. Dokonca som nevidel ani UNIX samby.

   Za routerom musi byt bud samba, alebo NT nastavene ako local domain
browser, ktory potom komunikuje s primary domain controlerom. Dosledok je
ze potom vidis aj siet za routerom.
Takze vychadza, ze na kazdej sieti musis mat nastaveny local domain
browser

S pozdravom                                     Milos