nefunkcni login v util-linux v RH

David Pospisilik davidpos na kva.pvt.cz
Středa Březen 3 08:22:09 CET 1999

> mi nahodil novy login, cimz se me stalo, ze se do systemu neslo nalogovat.
> Nevite cim to mohlo byt? Pochybuju, ze by v nove verzi loginu byl nejaky
> hloupy bug. Vyresil jsem to bootem do single modu a nainstalovanim

Myslim, ze zadny "hloupy" bug tam neni. Jenom je treba si dobre precist
navody a rady. Treba u kompilace pod RH je nutno mu oznamit, ze ma PAM,
shadow atd.. Taky jsem na tom jednou shorel (to kdyz byly ruce na
klavesnici rychlejsi nez rozum), kdyz se mi ty baliky dostaly do rukou -
nasledoval single rezim, prekompilace/instalace nove zkompilovane verze
a uz to jde v pohode.

Dave