nefunkcni login v util-linux v RH

Radovan Garabik garabik na center.fmph.uniba.sk.spam
Středa Březen 3 12:58:58 CET 1999

Zdenek Socha <sochaz na alpha.inf.upol.cz> wrote:

 : k!

 :   Mam linux zalozeny na linux RedHat 5.1. Nektere baliky mam z RH 5.2 a
 : neco jsem instaloval sam (z *.tar.gz binarky, nebo i jsem neco sam
 : prekladal (jako napr. proftpd)). Kompiloval jsem nove jadro (2.2.1 -
 : protoze 2.2.2 jsem zdrojaky v rpm formatu nenasel) a kdyz jsem byl v tom
 : obnovovani, obnovil jsem i gpm a vzhledem k dependences i util-redhat (to
 : obsahuje zakladni utility pro provoz linuxu jako je login apod.). S tim se
 : mi nahodil novy login, cimz se me stalo, ze se do systemu neslo nalogovat.
 : Nevite cim to mohlo byt? Pochybuju, ze by v nove verzi loginu byl nejaky
 : hloupy bug. Vyresil jsem to bootem do single modu a nainstalovanim starsi
 : verze util-linux (bin ve formatu rpm verze 2.17). (BTW: pri query rpm
 : util-linux to hlasi distribuci BlueSky). Dost me to zaujalo a taky trochu
 : prekvapilo.... Logovani na consoli probihalo tak, ze po napsani login name
 : a stisku [Enter]-klavesy opet naskocil puvodni text.. tedy evidentne
 : nefungoval login... v logu (/var/lob/secure, /var/log/messages) jsem nic
 : neobjevil... ani pokus o login).

mne sa stalo toto iste... problem bol v tom ze util-linux bolo linkovane
oproti inym glibc nez som mal ja a login segfaultoval...
vyriesil som to prekompilovanim util-linux

 :                                   Zeno

| Radovan Garabik  http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik |
| __..--^^^--..__         garabik @ fmph . uniba . sk       |