PPP dialup obcas zatuhne

Karel Dudasek dudasek na vtopu.army.cz
Čtvrtek Březen 4 06:52:19 CET 1999

On Wed, 3 Mar 1999, Jiri Borik wrote:
> vytvorene PPP spojeni zasekne a zcela prestanou prochazet pakety.
> Respektive na kazdy odeslany PPP frame prijde jeden frame zpatky se zcela
> shodnym obsahem (jako by to druha strana beze zmeny vratila zpet).

Podobna vec se mi stavala, kdyz jsem poustel pppd rucne na vzdalenem
stroji, nez nabehl pppd. Predtim totiz shell jen kopiroval znaky zpet.
Jestli jim nejak nespadne ppp demon a nemate tam shell. Ten pak dela echo.
Ja jsem to vyresil parametrem silent (?), nesedim u sveho PC.

                             Karel Dudasek
e-mail: Karel.Dudasek na vtopu.army.cz      Karel.Dudasek na dobruska.cz
Spravce poc. site	VTOPU            Mirova 812
tel: +420 443 673693	Cs. Odboje       518 01 Dobruska
fax: +420 443 21532	518 16 Dobruska  tel: +420 443 22509