IOL

Nathan L. Cutler livingston na iol.cz
Sobota Březen 6 09:54:46 CET 1999

On Wed, Mar 03, 1999 at 04:01:43PM +0100, Jiri Borik wrote:
> mam problemy s PPP spojenim na IOL. Cas od casu (nekdy az prilis casto) se
> vytvorene PPP spojeni zasekne a zcela prestanou prochazet pakety.

Sice neznam reseni vaseho problemu s IOL ale ja mam jeste dalsi (spojeni
samozrejme komutovane)...

V sendmail.cf mam radek

	DSmail.iol.cz

tedy relay, coz vyznamne urychluje odeslani posty pomoci prikazu
`sendmail -v -q' oproti variante stejneho radku

	DS

ALE z nejakeho duvodu ta prvni, rychlejsi varianta funguje pouze Po-Pa od 7.00
do 19.00, jindy to hlasi mail.iol.cz nameserver lookup failed a postu musim
odeslat pomoci druhe varianty. Jde zrejme o opatreni na strane Telekomu (asi
chteji zamezit pretizeni mailserveru?), nicmene mam 2 otazky:

1. setkal se s timto jevem nekdo?
2. vi nekdo, jak to zaridit, aby DSmail.iol.cz fungovalo i mimo spicku?

Omlouvam se za mirny off-topic (ale treba to pomuze i nekomu jinemu krome mne)
a predem dekuji za odpovedi

Nathan Cutler