Quake (jedna) v linuxu - zmena rozliseni

Jiri Sliva jiri.sliva.fei na vsb.cz
Čtvrtek Březen 4 09:33:15 CET 1999

 Zdravim

> tak jsem si rekl, ze nebudu kvuli hrani her bootovat do DOSu, kdyz existuje
> Quake pro Linux. Bohuzel se mi nepodarilo rozchodit svga verzi, ktera se
> odporouci se seg. faultem - mam vubec dost problemu se svgalib, nenasel by
> se nekdo, komu se podarilo ji nakonfigurovat pro S3 Trio 64 (UV+) a kdo by
> byl ochotny poslat mi svoje konfiguraky?
> Problemy mam bohuzel i s X-ovou verzi, ktera sice chodi, ale nedari se mi
> nijak zmenit rozliseni, parametr vid_mode vubec nezna [mam verzi 1.0, na
> linuxquake.com se mi novejsi najit nepodarilo], coz je dost neprijemne, kdyz
> [...]

Teda ted nevim jakou verzi xquakea mam doma, ale rozlizeni muzu normalne
zvetsit tak, ze zvetsim okno s quakem, a to do jakehokoliv pomeru stran

(a "sirokouhly" quake neni vubec spatny)

email: jiri.sliva.fei na vsb.cz
web:   http://www.vsb.cz/~l95449