Quake (jedna) v linuxu - zmena rozliseni

Petr Stanek snek na penguin.cz
Čtvrtek Březen 4 09:45:54 CET 1999

David Kuzela wrote:

> Zdravim vsechny,
>
> tak jsem si rekl, ze nebudu kvuli hrani her bootovat do DOSu, kdyz existuje
> Quake pro Linux. Bohuzel se mi nepodarilo rozchodit svga verzi, ktera se
> odporouci se seg. faultem - mam vubec dost problemu se svgalib, nenasel by
> se nekdo, komu se podarilo ji nakonfigurovat pro S3 Trio 64 (UV+) a kdo by
> byl ochotny poslat mi svoje konfiguraky?

No pokud svga verze quake pada, tak upgradujte na verzi jim pozadovanou.
Vetsinou tu posledni ;-)

Pokud nepomuze ani toto, tak se mrknete co mate nastaveno v
/etc/vga/libvga.config.

Zacal bych nakonfigurovanim grafickeho chipu a velikosti pameti. Pokud
tam
mate nejakej RAMDAC tak to muze byt pricinou.

Me beha svga Quake I/II k plne spokojenosti pod RH 4.2-5.2 a Debian
2.0-1.
Rozhodne je to lepsi nez pod X11 :-))

Snek
Snek Petr Stanek          mailto:snek na penguin.cz     tel.: 069/6656 318
Server pro podporu UNIXu     Debian GNU Linux     http://www.penguin.cz