Rychlost cteni ze Samba serveru...

Juraj Koppel koppel na saske.sk
Čtvrtek Březen 4 11:45:27 CET 1999

Pavel Verner wrote:

> souboru server.c do fileio.c) a zkompiloval. Vysledek byl bohuzel stale
> stejny. Nicmene jsem zjistil, ze 10MB soubor se pri pouziti exploreru
> kopiruje z linuxu na win95 asi 30 sekund. Problem byl evidentne ve
> filemanageru. Pouzival jsem totiz Servant Salamander v1.52 a v nem to trva
> nekolik minut.

Dobry den,
ja som medzitym downgradoval na samba 1.19.8p10, rychlost prenosu (na a
z Win 95) pomocou smbclient narastla na 300-400 kb/s. Ked je klient
Win95 (naozaj aj mne Servant blbol, ale toto je s explorerom alebo v DOS
okne) je 10 M subor preneseny za cca 15 sek (lin-Win alebo opacne).
Zdravim
Juraj Koppel