Rychlost cteni ze Samba serveru...

Pavel Verner pavel.verner na upce.cz
Čtvrtek Březen 4 09:04:32 CET 1999

Petr Sulla wrote:

> Zkuste si zkompilovat Sambu s prepinacem -DNO_FSYNC (nebo si
> zakomentujte volani fsync() ve funkci sync_file() v server.c)
> a do /etc/smb.conf pridejte
>
>  socket options = TCP_NODELAY
>
> a melo by to byt ok.
> Je to pry proto, ze Exploder nastavuje spatne sync bit pri zapisu na
> sdilene disky a samba pak dela fsync po kazdem zapisu (kazdy kolem 2 KB)
> Samba mi jede na 10Mbit siti skoro 900KB/s mezi Linuxem a W95 obema
> smery.
>
> Doufam ze to pomuze
>                         Petr Sulla

Zdravim,

a dekuji za tip. Pouzil jsem zdrojaky pro sambu 2.0.3. Podle vasi rady jsem
zakomentoval volani fsync(v poslednich verzich se volani fsync presunulo ze
souboru server.c do fileio.c) a zkompiloval. Vysledek byl bohuzel stale
stejny. Nicmene jsem zjistil, ze 10MB soubor se pri pouziti exploreru
kopiruje z linuxu na win95 asi 30 sekund. Problem byl evidentne ve
filemanageru. Pouzival jsem totiz Servant Salamander v1.52 a v nem to trva
nekolik minut.

S pozdravem

Pavel Verner