Cert. autorita (bylo: Existuje cesky modul do APACHE 1.3.4?)

Milan Sorm xsorm na informatics.muni.cz
Čtvrtek Březen 4 13:50:49 CET 1999

Thu, Mar 04, 1999 ve 01:25:37PM +0100 Kamil Kukura napsal:
| ... 2. Jak se da nekde v cesku sehnat certifikace pro SSL?
|

| Pokud mate moznost platit do zahranici (nejlip pres kartu), na adrese
| http://www.thawte.com muzete celkem pohodlne ziskat asi za $120 certifikat
| pro server na jeden rok. Nejblizsi "delaer" je v nemecku a ten Vas uz
| kontaktuje sam.
|
| U nas dela neco firma I.CA, avsak jak se zda, jeste nemaji pozehnani od
| nejaky vyssi autority (verisign, thawte) takze vsichni stranky si
| prohlizejici, si pak budou muset nejakym bezpecnym zpusobem nainstalovat
| jejich certifikat.

> [...]

Proc bezpecnym (ci jak bezpecnym) zpusobem ? Stacilo by, kdybychom vsichni
uznavali certifikat jedne firmy u nas (CA) a vsechno by se jim podepisovalo.
Uvzaoval jsem dokonce o nejakem free sdruzeni, ktere by toto delalo. Vsichni
by si vzali jejich CA (nebo meli moznost stahnout) a oni by podepisovali
(otazka je, kdo by je za to platil ? reklama ?).

milan
Milan Šorm  (aka John Popelník)      telefon: +420 5 41512348
B205, FI MU, Botanická 68a, Brno     sorm na informatics.muni.cz
http://www.fi.muni.cz/~sorm/         tel. domů: (05) 46211083
"U vás na Moravě prý lidi chytáte a zavíráte pod zem ?"
          "Tož ja, na jižní do sklípků a na severní do dolů."