Cert. autorita (bylo: Existuje cesky modul do APACHE 1.3.4?)

Tom Mazouch mazouch na ica.cz
Čtvrtek Březen 4 15:14:18 CET 1999

Milan Sorm wrote:
> Proc bezpecnym (ci jak bezpecnym) zpusobem ? Stacilo by, kdybychom vsichni
> uznavali certifikat jedne firmy u nas (CA) a vsechno by se jim podepisovalo.
> Uvzaoval jsem dokonce o nejakem free sdruzeni, ktere by toto delalo. Vsichni
> by si vzali jejich CA (nebo meli moznost stahnout) a oni by podepisovali

Ehm...nejaxem to nepochopil, co ze by si vzali? Ze by nekdo nekomu dal
certifikacni autoritu?

> (otazka je, kdo by je za to platil ? reklama ?).
>
> milan

Vzajemna certifikace autorit (vytvoreni stromu) ma ten hacek, ze se
smerem nahoru prenasi zodpovednost. Kdo si to vezme na triko?
  TomM