Cert. autorita (bylo: Existuje cesky modul do APACHE 1.3.4?)

Michal Safranek safranek na jhrnet.cz
Čtvrtek Březen 4 16:01:37 CET 1999

Ahoj,

> Proc bezpecnym (ci jak bezpecnym) zpusobem ? Stacilo by, kdybychom vsichni
> uznavali certifikat jedne firmy u nas (CA) a vsechno by se jim podepisovalo.
> Uvzaoval jsem dokonce o nejakem free sdruzeni, ktere by toto delalo. Vsichni
> by si vzali jejich CA (nebo meli moznost stahnout) a oni by podepisovali
> (otazka je, kdo by je za to platil ? reklama ?).

A proc by je za to nekdo musel platit ? Ja tedy nevim podrobnosti, ale
pokud si nekdo u nas udela CA, tak nema vlastne zadne vydaje (pokud si
nenecha podepsat svuj certifikat od nekoho 'vyssiho'), takze nechapu proc
je platit ? Pokud by snad slo o vynalozenou praci, myslim, ze by kazdy
napr. 100.-- nebo 1000.-- za certifikat vyhodil (nebo ne?) - kdyz uz by
to dana free organizace nedelala for free ...

S pozdravem
                     Michal Safranek

 -=- Michal Safranek <safranek na jhrnet.cz> -=-
     Who is General Failure and why is he
        reading my hard disk ?